دانلود پروژه و مقاله

بزرگترین مرجع دانلود پروژه و مقاله دانشگاهی و مهندسی

محل لوگو

پروژه حقوق و دستمزد


قالب بندی : Word & Excel

 

فایل Word شامل 14 صفحه می باشد و فایل اکسل دارای جدول های مورد نیاز در Sheet مربوطه می باشد. در جداول اعداد حقوقی وارد نشده تا دانشجو بتواند اعداد و اطلاعات دلخواه خود را وارد کند.

در sheet فهرست می توانید با انتخاب هر یک از گزینه ها به کاربرگ مورد نظر دسترسی پیدا کرده و پس از وارد شدن به هر قسمت با انتخاب گزینه برگشت به فهرست بازگردید.

 

مقدمه

 

با توسعه و گسترش سازمان ها و مؤسسات صنعتي و بازرگاني در جوامع مختلف دامنه بهره گيري از علوم مالي به نحو قابل ملاحظه اي افزايش يافته است. استقرار و آموزش سيستم حقوق و دستمزد جزء فعاليتهاي ضروري مي باشد كه بر پايه آن نيروي انساني در سازمان ها شكل مي گيرد.

 

از زماني كه فرد به اجتماعي زندگي كردن روي آورده به وسيله كار كردن هزينه زندگي خود و خانواده اش را تأمين كرده، از همين منظر مفاهيم كارگر و كارفرما و «دريافت و پرداخت» تحقق يافته است. از طرفي بدون شك حقوق و دستمزد يكي از مهم ترين تدابيري است كه به جهت انگيزش كاركنان در سازمان به كار گرفته مي شود زيرا به عنوان يك ابزار اساسي براي رفع نيازهاي اوليه و ثانويه در سلسله مراتب نياز هاي انساني مي باشد. بنابراين حقوق و دستمزد مهمترين مسئله است كه توجه شاغلان را در مسير زندگي كاري به خود مشغول مي دارد. امروزه مديريت حقوق و دستمزد يكي از مسائل پيچيده و فوق العاده با اهميت سازمان ها مي باشد و يكي از وظايف عمده مديريت حقوق و دستمزد طراحي و اجراي سيستم هاي جبران خدمت يا حقوق و مزايا است.

 

حقوق عبارت است از «مقرري ثابتي كه معمولا به طور ماهيانه به كارمندان پرداخت مي شود و دستمزد به مزد ساعتي يا روزانه كارگران اطلاق مي شود. از طرف ديگر این دو عبارتند از وجه نقد يا هرگونه مزاياي غير نقدي و يا مجموع آنها كه كاركنان در مقابل انجام كار از كارفرما دريافت مي‌دارند.

نظام پرداخت فعاليتي است كه سازمان ها از طريق آن كار افراد را ارزيابي مي كنند تا پاداش هاي پولي و غير پولي مستقيم و غير مستقيم را در چهارچوب مقررات قانوني و توانايي پرداخت مزد ميان آنان توزيع كنند.

 

فایل اکسل موجود در پروژه جهت انجام حضور غیاب، کارکرد و امور حسابداری و اداری شرکت ها بسیار مناسب می باشد.

 

 

Sheet های موجود در فایل اکسل :

فهرست

اسناد

دفتر روزنامه

فیش حقوقی

لیست حقوق و دستمزد

کارت حضور و غیاب

دفتر کل صندوق

دفتر کل بانک

کنترل هزینه حقوق و دستمزد

حقوق و دستمزد پرداختنی

حق بیمه های اجتماعی

مالیات حقوق و دستمزد

حساب صندوق اجرا

حساب وام مسکن

حساب ذخیره پاداش

ذخیره دستمزد ایام مرخصی

 

 

کد محصول : 207


مبلغ قابل پرداخت 6,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 567

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کامل ترین پروژه ها و مقاله های فارسی و انگلیسی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما