همه پروژه ها و مقاله های سایت ویرایش شده و به طور کامل و بدون غلط با مناسب ترین قیمت ها ارائه شده است. همچنین سفارش انجام تایپ فوری و ترجمه و پاورپوینت حرفه ای زیر قیمت بازار پذیرفته می شود. تــلــفــن تــمــاس: 09164690414 واتـــســـاپ: 09358373280

محل لوگو

مقاله کوکاکولا


مقاله کوکاکولا

فرمت فایل : word

تعداد صفحات : 36

 

 

 

مقدمه

-در ابتدا معني لغوي كلمه كوكاكوكا به چه معني است؟

در خطه اي به ارتفاع بين يك تا 3 متر از تيرة كتايون داراي ريشه هاي منشعب و ساقه صاف و رنگ مايل به سفيد و شاخه هاي راست و مقعه.برگهاي آن متناوب و ساده و كامل و بيضوي و نوك تيز و به درازاي 4 تا 8 سانتي متر به رنگ سبز شفاف و در سطح فوقاني پهنك است برگهاي اين گياه داراي بوي چاي و طعم تلخ و گلهاي آن كوچك است.

-از بزرگترين و مهم ترين شركتها و كارخانه هاي توليد نوشابه در انبار شركت كوكاكولاست كه حدوداً در سال 1876 تأسيس شد شركت كوكاكولا در اواخر قرن 19 نوشابه اي نشاط آور به بازار عرضه كرد ابتدا اين نوشابه حاوي كوكائين بود به علت وجود اين ماده نام كوكا كولا بر آن نهادند.

ولي بعدها شركت كوكائين را از فرمول آن حذف كرد پس از آن فرمول اين فوق به تغيير نيافت.در سال 1889 "آساكاندلر"شركت كوكا را خريد و تجارتش را در سال 1919 در حدود 25 ميليون دلار خريد.آقاي وودراف يكي از مسئولين مشهور شركت هاي تراست در شهر جورجيا بوده است.فرمول شركت كوكا نيز محرمانه بود و هيچ فردي نتوانست بفهمد اين مايع اصلي چه فرمول و تركيبي را داراست و تا كنون نيز چنين بوده است.هنگاميكه وودراف رهبري شركت را به عهده گرفت محصولات كوك فقط در آمريكا،كانادا،كوبا پورتوريكو فروخته مي شد ولي در ساير نقاط ناشناخته بود آقاي وودرافمي خواست كوكا را براي فروشي در اروپا آزمايش كند و هنگاميكه هيات به تأييديه نداد،تصميم گرفت يك بخش فروشي خارجي تشكيل دهد كه طي سه سال سود و منافع هنگفتي برايش حاصل شد.

"روبرت وودراف"يكي ديگر از كار فرمايان شركت كوكا بود در سال 1923 به رياست شركت كوك منصوب شد. او حدود 31 سال مديريت اين شركت را بر عهده داشت و در سال 1954 رسماً بازنشسته شد.خيلي ها تصور مي‌كردند كه وودراف نقش مهمي را در اداره و كنترل شركت دارد اما پس از مرگ او بود كه آنها با اختيارات بيشتري عمل كردند و يك فرمول جديد ارائه دارند و مرگ او باعث تغيير و تحولاتي در كوكا شد...

 

 

کد محصول : 1401


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 787

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کامل ترین پروژه ها و مقاله های فارسی و انگلیسی (همراه ترجمه) با مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما