همه پروژه ها و مقاله های سایت ویرایش شده و به طور کامل و بدون غلط با مناسب ترین قیمت ها ارائه شده است. همچنین سفارش انجام تایپ فوری و ترجمه و پاورپوینت حرفه ای زیر قیمت بازار پذیرفته می شود. تــلــفــن تــمــاس: 09164690414 واتـــســـاپ: 09358373280

محل لوگو

مقاله انگلیسی پرستاری با ترجمه کامل


مقاله انگلیسی پرستاری با ترجمه کامل

فرمت فایل ترجمه شده : word

تعداد صفحات : 16

 

 

یک مقاله انگلیسی به همراه ترجمه بسیار روان و دقیق آن

موضوع مقاله انگلیسی : A nurses’ guide to the critical reading of research

موضوع (به فارسی) : راهنمای پرستاران برای انتقادی خواندن تحقیق

 

بسیار مناسب برای رشته پرستاری. مقاله در مورد این است که پرستاران باید چگونه یک مقاله پزشکی را مطالعه و تجزیه و تحلیل کنند و ممکن است چه سوالاتی از آنها پرسیده شود. در این مقاله یک چارچوب ارائه شده است برای کمک به تجزیه و تحلیل یک مقاله تحقیقاتی با ترتیب منطقی نظام مند. سؤالات ارائه شده در چارچوب ممکن است به نتیجه گیری پرستار در مورد نقاط قوت و نقاط ضعف روشهای پژوهشی ارائه شده در مقاله تحقیقاتی، منجر شود. قصد این چارچوب دستیابی به الگوهای کمی یا کیفی جداگانه نیست بلکه کمک به پرستار در ساخت مشاهدات گسترده ای در مورد ماهیت پژوهش می باشد. همچنین جزئیات مربوط به نگارش مقاله را نیز شرح می دهد.

 

 

دو صفحه ابتدایی فایل ترجمه شده را برای نمونه در زیر می آوریم:

 

راهنمای پرستاران برای مطالعه انتقادی تحقیق

چکیده

هدف : یک بنیاد نظری برای هدایت عملکرد، با توانایی پرستاران در نقد تحقیق، افزایش یافته است. این مقاله یک مسیر ساختار یافته برای بازجویی روش تحقیق پرستاری ارائه می‌دهد.

بحث اصلی

پرستاران ممکن است یک مقاله نقد پژوهشی پیدا کنند به ویژه زمانی که با تجربه دلهره آور اولین مقاله خود مواجه می شوند. دانستن اینکه باید از پرستار چه سؤالاتی شود، شاید مشکل باشد برای تعیین زمانی که ممکن است شرایط تحقیقات ناآشنا به نظر آید. پرستاران ممکن است سود ببرند از رویکرد ساختار یافته ای که به آنها کمک می کند دنباله متن و ارزش پس از مقاله پژوهشی را درک کنند.

نتیجه

در این مقاله یک چارچوب ارائه شده است برای کمک به تجزیه و تحلیل یک مقاله تحقیقاتی با ترتیب منطقی نظام مند. سؤالات ارائه شده در چارچوب ممکن است به نتیجه گیری پرستار در مورد نقاط قوت و نقاط ضعف روشهای پژوهشی ارائه شده در مقاله تحقیقاتی، منجر شود. قصد این چارچوب دستیابی به الگوهای کمی یا کیفی جداگانه نیست بلکه کمک به پرستار در ساخت مشاهدات گسترده ای در مورد ماهیت پژوهش می باشد.

مقدمه

پرستاران در سراسر جهان باید پیوسته به دنبال "راه حل ها، انتخاب و نتایج برای بیماران که نشان دهنده بهترین دانش موجود در سطح بین المللی" (هامر و کولینسون 1999 p.4) است، باشند برای بهبود مداوم و اعتبار بخشیدن به مراقبت های پرستاری. طرح استراتژیک انجمن پرستاران و ماماها نیو ساوت ولز (NMB NSW) 2004-2007 شامل هدف برای ترویج آموزش و پژوهش مربوط به عمل معاصر و برنامه های آموزشی منجر به ثبت، ثبت نام و مجوز شد (NMB ایالت نیو ساوت ولز بند 2). شورای پرستاری و مامایی بریتانیا (بریتانیا NMC 2002 بند 5/6) به یک پرستار یا ماما برای حفظ دانش حرفه ای و صلاحیت خود نیاز دارد که مراقبت هایی را بر اساس شواهد، بهترین شیوه و تحقیقات معتبر در دسترس و قابل اجرا، ارائه می دهد. به عنوان یک هدف می توان به آن رسید اگر پرستاران و ماماها روند تحقیقات را توسعه دهند و به درک درستی از آن برسند و توانایی خود را در بازیابی و ارزیابی انتقادی یافته های تحقیق نشان دهند.

آگاهی انتقادی نیازمند ثبت نام پرستار یا ماما می باشد. هامر و کولینسون (1999) پیشنهاد می دهند که پرستاران باید بیشتر بازجویی شوند، سعی کنند فراتر از یک طرف بحث را ببینند، به جای یک ذهنیت هدف بین باشند، شواهد را بسنجند، بر اساس دلیل، شواهد و منطق قضاوت کنند، معنای پشت حقایق را درک کنند، مسائل ناشی از حقایق را شناسایی کنند، و زمانی که شواهد بیشتری مورد نیاز است تشخیص دهند. یک پرستار مسئول است اطمینان حاصل کند که استاندارد عمل پرستار با استانداردهای حرفه ای هدف افزایش ایمنی فردی، هر شخص یا دیگر همکاران، مطابقت می کند (ANMC 2007 بند 2). این امر در آیین نامه اخلاقی شورای پرستاری و مامایی بریتانیا آمده است که می گوید: شما شخصاً مسئول عمل خود هستید. این بدان معنی است که شما نسبت به اعمال و حذفیات خود مسئول هستید، صرف نظر از مشاوره و یا جهات دیگر حرفه ای (بریتانیا NMC 2002 بند 1.3). اهمیت درک، تحلیل انتقادی و استفاده از تحقیقات زمانی حیاتی می شود که به توانایی و مسئولیت حرفه ای نیاز است.

 

 

کد محصول : 502


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 580

برچسب های مهم

کامل ترین پروژه ها و مقاله های فارسی و انگلیسی (همراه ترجمه) با مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما