همه پروژه ها و مقاله های سایت ویرایش شده و به طور کامل و بدون غلط با مناسب ترین قیمت ها ارائه شده است. همچنین سفارش انجام تایپ فوری و ترجمه و پاورپوینت حرفه ای زیر قیمت بازار پذیرفته می شود. تــلــفــن تــمــاس: 09164690414 واتـــســـاپ: 09358373280

محل لوگو

طرح توجیهی تولید کمربند پژو 405


طرح توجیهی تولید کمربند پژو 405

 

فرمت فایل : word

تعداد صفحات : 40

 

 

 

 

طرح توجیهی و کارآفرینی تولید کمربند پژو 405 در قالب فایل ورد و بسیار کامل و دقیق توسط سایت 4pro.ir تهیه و تنظیم شده است.

 

قابل ذکر است فایل ورد توسط تیم تایپیست ما ویرایش و اصلاح شده و این فایل در سایتهای دیگر دارای غلط املایی و بی نظمی می باشد.

 

 

 

مقدمه

روند تغییر و تحولات در جامعه امروزی آنچنان سریع و شتابان شده است که پیش بینی آینده مقدور نیست. حرکت کشورها به سوی یکپارچگی در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و پدیده جهانی شدن بر اقتصاد و الگوهای کسب و کار در سرتاسر دنیا تاثیر گذاشته است. در سایه این تغییر و تحولات روند استخدام و معیارهای آن نیز در کشورها در حال تغییر است به طوری که افراد مثل گذشته به دنبال استخدام مادام العمر و دائمی در یک شغل نیستند. همچنین در شرکتها و سازمانها نیز دیگر چنین فرصتهایی وجود ندارد.

ماهیت تغییر و تحولات در دنیای مشاغل و حرفه ها طوری است که نیاز مستمر به کسب دانش و مهارت جدید در هر شغلی ضروری به نظر می رسد.

از طرف دیگر جهانی شدن و انتشار سریع دانش و اطلاعات در عرصه اقتصاد موجب رقابت پیشرفتی شرکتها شده است.

به همین دلیل دولتها به این نتیجه رسیده اند که برای کسب موفقیت اقتصادی در عرصه ملی و بین المللی در عرضه خدمات و تولید محصولات در سازمانها و شرکتها نیاز مبرم به توسعه کار آفرینی است که به عنوان عامل اصلی تغییر و محرک اصلی توسعه یعنی لوکوموتیو ران توسعه باید حرکتهایی را آغاز کند که منجر به خلاقیت و نوآوری مستمر شود. این نوآوری به وجود نخواهد آمد، مگر آنکه نهادهای مختلف زمینه و بستر آن را فراهم آورند.

کار آفرینی فرآیندی است که با نگاه فرصت گرایانه کار آفرینی آغاز می شود و نتیجه آن عرضه خدمات و محصولات جدید و ایجاد اشتغال و رفاه در سطح جامعه و در واقع ایجاد یک چیز ارزشمند از هیچ چیز است. برای افزایش میزان کارآفرینی در افراد جامعه می توان آگاهی‌ها و توانایی‌های آنان را در این زمینه بالا برده، به این ترتیب راه اندازی کسب و کارهای تازه نیز رونق خواهد گرفت.

کار آفرینی موضوعی است که امروزه توجه بیشتر سیاستگذاران، برنامه ریزان و جریان امور کشورهای مختلف را جلب کرده است. این توجه ناشی از نقش مهم آن در ایجاد ثروت و رفاه و همچنین ایجاد شغل در جامعه است.

موفقیت عبارت است از: بالفعل کردن استعدادهای نهانی که در وجود هر کس نهفته است. آدمی با این استعداد ها به دنیا می آید، بزرگ می شود و باید آنها را تمام و کمال در راه هدف و منظوری که او را شاد و خرسند می کند به کار ببرد.

خواستن واقعی = تصمیم قطعی = عمل= نتیجه

در زیر به برخی از تجریبات موفق کار آفرینان اشاره می شود:

1- سمند، اولین خودروی ملی

2- دستیابی نوشابه ساز ایرانی به بازار جهانی (زمزم)

3- کارآفرینی صنعتی، زمینه فعالیت: تولید شیر کنترل اتوماتیک

4- کار آفرین IT: زمینه فعالیت: فروشگاه اینترنتی CD

5- کار آفرینی صنعت الکتریک: زمینه فعالیت: تولید ترانسفورماتور، آداپتور، منبع تغذیه، محافظ یخچال

و ... .

امیداوریم این طرح آنچنان که باید و شاید توانسته باشد مطالب مورد لزوم را ارائه دهد و در صورت وجود کاستی ها که حتما وجود دارد ما را مورد عطف خویش قرار دهید.

با امید پیروزی روز افزون و عنایت پروردگار حق.

 

 

نام شرکت: صنعتگران نوین

نحوه فعالیت: تولید قطعات کمربند پژو 405، (زبانه و پایه پلاستیکی، زبانه اصلی و لچ بالا و ...)

بانیان طرح: آقایان وارسته، رفیعی و خطیبی

تعداد تولید در سال: 450000 عدد

نحوه فعالیت: تولیدی و به صورت قرار دادی با شرکت ایران خودرو (سفارشی) و تقریبا سری.

لازم به ذکر است تمامی اعداد و ارقامی که در این طرح استفاده شده بنا بر مستندات مربوطه از طرف سازمان صنایع و معادن بوده و به واقع تلاش گردیده تا طرح موجود بتواند تا حد امکان به واقعیت نزدیک باشد.

توضیحات مربوط به نوع مواد و دستگاه‌ها در آخر طرح آمده است. در ضمن جداول مربوط به سازمان صنایع و معادن در آخر طرح آورده شده است که ارقامی چون زمین، هزینه ساخت و ساز، انرژی مصرفی و ... با توجه به آن منظور گردیده است.

 

پروژه دارای کلیه جداول هزینه و چارت سازمانی و ... می باشد. برخی از جداول به عنوان نمونه در زیر آمده است.

 

جدول 1

 

 

 

 

 

 

کد محصول : 224


مبلغ قابل پرداخت 3,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 443

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کامل ترین پروژه ها و مقاله های فارسی و انگلیسی (همراه ترجمه) با مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما