همه پروژه ها و مقاله های سایت ویرایش شده و به طور کامل و بدون غلط با مناسب ترین قیمت ها ارائه شده است. همچنین سفارش انجام تایپ فوری و ترجمه و پاورپوینت حرفه ای زیر قیمت بازار پذیرفته می شود. تــلــفــن تــمــاس: 09164690414 واتـــســـاپ: 09358373280

محل لوگو

پروژه مالی 2 حسابداری منابع انسانی


پروژه مالی 2 حسابداری منابع انسانی

 

فایل ورد قابل ویرایش و یک مقاله (و پروژه) کامل شامل چکیده و فهرست مطالب و مقدمه و منابع فارسی و انگلیسی بسیار مناسب برای دانشجویان عزیز رشته حسابداری

 

پروژه مالی 2

موضوع پروژه : حسابداری منابع انسانی

 

چکیده:

در این پژوهش امکان سنجی بکارگیری مدل بهای تمام شده تاریخی و مدل ارزش اقتصادی در موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران مورد بررسی قرار می گیرد. هدف از این تحقیق آنست که از طریق مدل‌های مذکور، با کمی کردن ارزش منابع انسانی، بتوان آنها را اندازه گیری و به عنوان دارایی گزارش نمود. تحقیق حاضر، تحقیقی نظری از نوع توصیفی می باشد که در آن از پرسشنامه جهت جمع‌آوری اطلاعات استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق، افرادی هستند که دارای مدرک دکتری یا کارشناسی ارشد حسابداری می باشند و روش نمونه گیری نیز از نوع تصادفی ساده بوده است. جهت تجزیه و تحلیل پاسخ سوالات پرسشنامه از مقیاس لیکرت و برای آزمون فرضیه ها نیز از روش آماری t (استیودنت) و مدل رگرسیونی استفاده شده است. نتایج بدست آمده از تحقیق بیانگر این است که بکارگیری مدل های مزبور برای اندازه گیری ارزش منابع انسانی امکان پذیر بوده و بر این اساس با کمی کردن ارزش خدمات ارائه شده توسط منابع انسانی بر مبنای معیارهای پولی، می توان آنها را به عنوان دارایی شناسایی و گزارش نمود.

واژه های کلیدی: حسابداری منابع انسانی، ارزشگذاری منابع انسانی، مدل بهای تمام شده تاریخی، مدل ارزش اقتصادی، دارایی‌های انسانی.

 

فهرست مطالب

مقدمه ...1

فصل اول: بیان مسأله و اهمیت موضوع و هدف پژوهش ...3

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش ...8

فصل سوم: جمع آوری اطلاعات ...21

فصل چهارم: فنون تجزیه و تحلیل اطلاعات ...29

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات ...40

منابع ...44

 

فرمت فایل : word

تعداد صفحه : 48

 

 

کد محصول : 201


مبلغ واقعی 23,333 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 785

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کامل ترین پروژه ها و مقاله های فارسی و انگلیسی (همراه ترجمه) با مناسب ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما